Ι. Μ. Βατοπεδίου - Καρυές

Κατηγορία: Πεζοπορία

Μήκος διαδρομής: 9.5 χλμ

Χρόνος: 3 ώρες

Υψομ. διαφορά ανάβασης: 500μ.

Βλάστηση: Καστανιές, δρύς

Πόσιμο νερό στη διαδρομή: Ναί

Κατάσταση εδάφους: μονοπάτι, δρόμος.

Δυσκολία διαδρομής: Α

Σήμανση: Ναι

Ακολουθούμε την διαδρομή Μ. Βατοπεδίου – Μ. Παντοκράτορος μέχρι να συναντήσουμε τον φαρδύ δρόμο που έρχεται από Καρυές (1) άλλα αντί να πάμε αριστερά βαδίζουμε δεξιά και μετά από 100μ μπαίνουμε πάλι στο φαρδύ μονοπάτι-καλντερίμι (2). Αυτό ανηφορίζει ομαλά και συναντά πάλι τον δρόμο πάνω στην ράχη (3). Βαδίζουμε στον δρόμο για 100μ και στην συνέχεια φεύγουμε αριστερά (4) ακολουθώντας δασικό δρόμο. Τελικά ο δρόμος εξελίσσεται σε καλντερίμι που συνεχίζει χωρίς πρόβλημα ελαφρά ανηφορικά μέχρι να βγει τελικά πάλι σε δρόμο (5). Από εδώ και πέρα κινούμαστε σε δρόμους και θέλει προσοχή στις διασταυρώσεις αν και η σήμανση είναι πολύ καλή (δες χάρτη). Αφού περάσουμε τελικά δεξιά από την Σκήτη του Αγ. Ανδρέα διασχίζουμε τον κεντρικό δρόμο που έρχεται από την Δάφνη (6) ακολουθούμε φαρδύ καλντερίμι και καταλήγουμε στις Καρυές στο σημείο που τερματίζουν τα λεωφορεία (6).