Μουριές - Π. Λιθωτό - Καταρράκτης

Χρονος: 1 ώρα (ανάβαση)
Βλαστηση: Δρύς, Οξυές
Ποσιμο νερο στην διαδρομη: Ναί
Κατασταση εδαφους: Μονοπάτι, δρόμος.
Σημανση: Ναί

Από τον σιδηροδρομικό σταθμό Μουριών ακολουθούμε δρόμο δεξιά από την εκκλησία και στην συνέχεια από χωματόδρομο μέτρια βατότητας φθάνουμε στις κατασκηνώσεις. Εδώ μπορούμε να έρθουμε και από το Παλιό Λιθωτό. Ο δρόμος από τον οποίον ήρθαμε διασταυρώνεται με τον δρόμο που έρχεται από Λιθωτό, Φυλάκιο Λιθωτού ενώ ένας δρόμος συνεχίζει Β με κατεύθυνση το Φυλάκιο στο παλιό τριεθνές. (1Γ). Αυτόν τον τελευταίο δρόμο ακολουθούμε, αγνοούμε μικρότερο δρόμο που φεύγει δεξιά (2Γ), και φθάνουμε σε σημείο που ο δρόμος στρίβει δεξιά και περνά το ρέμα (3Γ). Εδώ αφήνουμε τον δρόμο και ακολουθούμε μονοπάτι δεξιά του ρέματος. Το μονοπάτι περνά 2 φορές το ρέμα από τσιμεντένια γεφυράκια και συναντά τελικά πάλι τον δρόμο (4Γ). Βαδίζουμε για 100μ περίπου στον δρόμο και σε σημείο που αυτός στρέφεται αριστερά και ανηφορίζει ακολουθούμε μονοπάτι αριστερά του ρέματος (5Γ). Σε λίγο φεύγει αριστερά (6Γ) άλλο μονοπάτι που βαδίζει δεξιά μικρότερης ρεματιάς. Εμείς συνεχίζουμε ευθεία σε δυσδιάκριτο μονοπάτι με επαρκή όμως σήμανση. Τελικά μετά από 30 λεπτά εύκολης πορείας ένα μονοπάτι κατηφορίζει προς τον μεγάλο καταρράκτη (7Γ).