Μεσαία Μηλιά - Άνω Μηλιά

Ποσιμο νερο στην διαδρομη: Όχι
Κατασταση εδαφους: μονοπάτι.
Σημανση: Ναι (ελλιπής)

Αυτό είναι τμήμα του Ε4. Η σήμανση έχει όμως καταστραφεί σε κρίσιμα σημεία και είναι αδύνατον να το ακολουθήσει κανείς χωρίς να χαθεί.

Από Κατερίνη ακολουθούμε τον δρόμο για Ελασσόνα και αφού περάσουμε την Κάτω Μηλιά στρίβουμε για Μεσαία Μηλιά. Διασχίζουμε το χωριό και βγαίνουμε από αυτό ακολουθώντας τον φαρδύ ασφαλτοστρωμένο δρόμο που οδηγεί στην Άνω Μηλιά. Μετά την πρώτη αριστερή στροφή που κάνει ο δρόμος τον αφήνουμε και μπαίνουμε σε χωματόδρομο (1), σε διασταύρωση κάνουμε αριστερά και στην συνέχεια μπαίνουμε σε φαρδύ μονοπάτι (2), Το μονοπάτι κινείται Δ και σε λίγο βγαίνει πάλι στην άσφαλτο (3). Την ακολουθούμε για 200μ περίπου και στρίβουμε αριστερά (4) σε χωματόδρομο που ανηφορίζει σε μαντρί αλλά μετά από 50μ τον αφήνουμε (5) και ανηφορίζουμε την πλαγιά βρίσκοντας το μονοπάτι που μοιάζει με φαρδύ νεροφάγωμα και κινείται σε θαμνώδες τοπίο. Πιο πάνω συναντάμε και διασχίζουμε κάποιους χωματόδρομους συνεχίζοντας να ανηφορίζουμε ΝΔ ενώ αριστερότερα υπάρχει περίφραξη. Τελικά το μονοπάτι μας οδηγεί σε μια τεχνητή λακκούβα (6) όπου χάνεται για λίγο. Ανηφορίζοντας αριστερά της λακκούβας το ξαναβρίσκουμε πιο δυσδιάκριτο τώρα και κλεισμένο με θάμνους. Μπορούμε όμως να κινηθούμε σε ένα από τα πολλά γιδόστρατα που ανηφορίζουν με την ίδια κατεύθυνση. Τελικά συναντάμε τρακτερόδρομο (7) ενώ λίγο πιο πάνω περνά η άσφαλτος. Είτε ακολουθούμε τον τρακτερόδρομο και βγαίνουμε στην άσφαλτο είτε ακολουθούμε στενό άλλα ευδιάκριτο μονοπάτι που τραβερσάρει στην βάση της πρανής του δρόμου και στην συνέχεια ανηφορίζοντας βγαίνουμε πάλι στην άσφαλτο (8). Βαδίζουμε τώρα στην άσφαλτο και στο σημείο που στρίβει απότομα δεξιά βγαίνουμε από τον δρόμο (9) κατηφορίζουμε σε τεχνητό αυλάκι και ανηφορίζουμε πάλι σε στενό άλλα ευδιάκριτο μονοπάτι που βαδίζει παράλληλα με σωλήνα. Σε λίγο συναντάμε δασικό δρόμο (10) τον διασχίζουμε και μπαίνουμε πάλι σε μονοπάτι που ανηφορίζει σε γυμνό έδαφος Δ, περνά μια αβαθή ρεματιά και στην συνέχεια γίνεται φαρδύ και αρχίζει να ανηφορίζει σε ράχη και πευκοδάσος. Βαδίζοντας πια σε ομαλό και ωραίο μονοπάτι φτάνουμε σε εκκλησάκι (11). Εδώ φτάνει δασικό δρόμος. Είτε ακολουθούμε τον δρόμο είτε μπαίνουμε σε μονοπάτι λίγο δεξιότερα και φθάνουμε στην εκκλησία της Αγ. Παρασκευής όπου απέναντι υπάρχει και βρύση με καλό νερό (12). (1 ώρα)